onsdag 3. desember 2008


Så og si alle lettprodukter du finner i en vanlig dagligvarebutikk finner du også hjemme hos Hedda.
Denne saken river altså ned alt i Heddas liv....

Forskjellige lettprodukter du finner hjemme hos Hedda:
-ketchup uten sukker
-lettsmør
-lettsyltetøy
-lettmajones
-mager leverpostei
-(fullkornsspagetti)
-lettbrus
-oboy uten sukker
-lettis
-lettyougurt
-lettrømme
-lett bernaisesaus
-potetgull med mindre tilsatt sukker
-lett hvitost
-lett brunost
-lettøl
-lettdressing


Og Lone blir like knekt hver gang hun finner disse lett produktene hjemme hos Hedda!

10 kommentarer:

Madeleine sa...

Når jeg tenker meg om, så finnes de fleste av de produktene hjemme hos meg og :p

Camilla Didriksen sa...

Det der visste jeg fra før av, men er mange som ikke vet det!

Sandra sa...

Jeg kjøper alltid lettprodukter!! ;)

blillie sa...

hedda din sopp ! oboy uten sukker er jo ikke noe godt !

Lone sa...

neiii! rå fæælt ;p
-Lone

Anonym sa...

Spis grønnsaker så går det bra.

Emo-Hansern sa...

JEg har det enkelt. Jeg kjøpermeg en pose eple selv, og mamma kjøper brød, pålegg og melk, Enkelt og greit xD

Anonym sa...

Lettoboy synker jo ikke i melken, det blir bare klomper.. blææh

Malina sa...

Hehe! Oboy med sukker <3

Ingrid sa...

Alt uten sukker er dritt!