søndag 9. november 2008

Julegalla 08

FredagHelga vår har for det meste bestått av vasking av alt for MANGE tallerkener og fulle mennesker.


De 3200 tallerkenene ble vasket med maskin, ja !
Lørdag
Natchos og kortspilling på Onkel
Lørdagskveld besto av enda mer rydding
Hele gallagjengen besto av nesten bare svensker, blandt annet denne tullingen
Godfolke vi fikk sett: Kurt Nilsen, Kåre Conradi, Elisabeth Andreassen, Erlend Bratland, E-type, Rein Aleksander, Maria Haukaas Storeng, Wenche Myhre og Raske Menn



Hva har du gjort i helga ?

7 kommentarer:

Emelie sa...

I helgen har jeg slappet av rett og slett:) Ha en fin søndag!<3

Anonym sa...

åh, ville på galla jeg ooog.
fredag var jeg på innlandet, lørdag var jeg på party på dale eller noe, og i dag har jeg spist godteri og totalrydda rommet!

Marte Osen sa...

Slappet av med kjæreste og familie/sviger familie ! :)

Karoline sa...

Ser ut som du har kost deg masse.. Jeg digger Raske Menn<3

Sandra sa...

Raske menn er digg!! :D

Ann Mari Engh Løvli sa...

hørte gallan var bra :- )
slappoff i helga :- D

Anonym sa...

jeg var på galla. ryktes at du så meg?