søndag 9. november 2008

Utfordring fra Kristina

*Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.

*Share 7 things about yourself people probably don't know about you.

*Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.


*Let them know that you've challenged them!

1. Vi begg
e HATER katter

2. Vi har ikke gått i samme klasse siden 7.

3. Vi har aldri kranglet/sloss

4. Når vi ler er det som oftest av oss selv

5. Det går aldri en uke utenatt vi sover over hos hverandre

6. Når vi snakker sammen i telefon, hender det seg ofte at vi faktisk glemmer at vi har en telefonsamtale sammen og det kan være stille opp imot et kvarter pga av data eller tv

7. Vi blogger aldri uten at begge er tilstede



Vi utfordrer:

Malin og Karianne

13 kommentarer:

Anonym sa...

haha ;D

Emelie sa...

Tusen takk for det!<3
Hater dere katter?:O De som er så søte =D

Lone sa...

jaa! katter er ikke noe dyr jeg liker akkurat, ikke at jeg liker noen dyr i det hele tatt da. eneste dyret jeg har hatt er en kanin, og det blir nok det første og siste dyret jeg kommer til å ha :D
-Lone

Anonym sa...

Hihi, må skrive om Fredrikgutten vettu :)
Herlig blogg dere har ;)

Merete sa...

Hehe. ;P
Jeg ahr heller aldri likt katter :S De skremmer meg :P:P Vet aldri når de setter klørne i deg.. :P:P

Sandra sa...

Katter er søte! Men jeg er litt redd de :P

Anonym sa...

jeg elsker katter! Nydeligste dyr på jord :)

Nikola sa...

Så søte dere to er:D
Katter er best da:P hehe

Anonym sa...

jeg er helt enig :)

Sandra sa...

Hehe, bra jeg ikke er aleine om å suge i sparing ;)
Åå! Så kjekt med jentetur :D

Camilla Didriksen sa...

Katter er jo så søte dyr :D Spesielt når de er små.. Hehe :D

Lone sa...

hehe, nææ ;)

Silje sa...

liker bloggen deres ! ;-*